Handelsbetingelser
Udgiver og spørgsmål
Websitet ejes og publiceres af:
Bravo Guerrero/Honey & The Bees
Amagerbrogade 169, 2
2300 København S
Danmark
CVR.nr.: DK30015509
Når du har afgivet en ordre i Honey & The Bees Webshop, vil vores system automatisk sende dig en bestillingsoversigt og kvittering for dit køb via oplyste e-mail.
Såfremt du ønsker en faktura fremsendt, kan du rette henvendelse til os på info@hoenyandthebees.dk
Betaling
I forbindelse med bestilling på webshoppen, reserveres beløb for det samlede køb. Betaling kan ske ved brug af Mobilepay, Visa/Dankort, Mastercard og øvrige kreditkort og betalingsmetoder understøttet af vores udbyder Stripe. Disse oplysninger transmitteres krypteret og er sikret af henholdsvis Stripe. Beløbet hæves først, når varen er afsendt fra vores lager og overdraget til kurer/speditør.
Reservation af beløb
Betaler du med et internationalt betalingskort (som f.eks. Visa, Mastercard, AMEX) reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:
1) Vi trækker beløbet, når vi sender varen,
eller
2) pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder.
Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder.
Behandling og afsendelse af ordre
Ordre modtaget inden kl. 12 behandles og afsendes samme dag. Alle ordre forsøges behandlet og afsendt samme dag.
Ordrer bestilt til levering i Danmark, sendes via vores samarbejdspartner System Transport, fra vores lager på Amager, med den i bestillingsforløbet valgte leveringsmetode.
På ordre over kr. 399,- inkl. moms er standard fragt gratis. For ordrer under kr. 399,- er prisen for standard fragt fra kr. 47,- hvor den typiske leveringstid er næste hverdag efter ordren er afsendt.
Fortrydelses- og returret
Du kan læse hele vores retunering her
Reklamation
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for "rimelig tid" efter, at du har opdaget fejlen.
Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger.
Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage.
Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Persondatapolitik
Du kan læse hele vores privatlivspolitik her
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte info@honeyandthebees.dk
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
https://www.naevneneshus.dk
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst kr. 1.110,- og højst kr. 100.000,-
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her http://ec.europa.eu/odr